tisdag 16 december 2008

Snö och annat trevligt =)

I söndags så va vi hos Johans föräldrar i Tvärålund och käkade middag osv.
Dom hade rätt mycket snö där ute. =)
Säkert 40 cm och mjuk snö. Så jag blev ju tvungen att kasta ut en boll åt Lakris i snön. Han skuttade glatt ut i snön men efter att han hoppat ner i snön och upptäckte hur jobbigt, kallt och hur mycket snö det var så vände han direkt och struntade i bollen. =P
Men efter att jag gått och hämtat bollen och då trampat upp lite lite i snön så gick det bra. Haha! såg väldigt roligt ut då hela hunden nästan försvann i snön. =)
Men han hade roligt. Inte så länge dock då det blev kallt fort. =P


Här är en bild på Lakris och Wilson när de är ute på promenad med min mamma. Här va det inte så mycket snö men lite granna. =)



Här sover min lilla prins i bilen =)


Här har han bäddat ner sig för att sova, hemma hos mina föräldrar. =)
Minst en filt ska han ha, om han får bestämma själv =)


1 kommentar:

Rogann sa...

Tack så mycket för de fina bilderna du skickade =).
Det är så kul att få läsa om och se bilder på Lakris=)
Kommer att lägga ut bilderna på Lakris på min blogg,har även lagt till din blogg på länkar.

/kramar från Annika & co