lördag 4 september 2010

Starke man!

Innan jag hoppar isäng så måste jag skryta lite :)

Cyklade hem nu ikväll från mamma och pappa. Lakris fick såklart springa med mig hem då..
Ikväll kom jag ihåg att ta selen istället för halsbandet och eftersom han hade selen så testade jag låta honom dra.
Jäklar säger jag bara!!
Först drog han mig ca 2 kvarter, sen cyklade jag en bit igen.. Sen drog han två till.. Jag cyklade en liten bit till och sen drog han mig över hela kyrkbron! - Jag cyklade en bit till och sen drog han mig igen ca 2 kvarter..
Jag cyklade själv där de va ojämnheter eller i svängar och liknande.
Men så fort de blev plan mark och vi skulle rakt fram så då drog han bara :) Haha!

De va bara och hålla i sig!
De som såg oss skrattade ganska gott, och om de inte gjorde de så såg de ut som de inte trodde deras ögon! :D Haha!!

Inga kommentarer: