fredag 1 oktober 2010

min prinsessa!

Har tränat för Daniel Svensson idag och Olivia va helt klart bäst - som vanligt! :)
Det va kul att få rida för honom igen, för han har nämligen inte sett Olivia sen i vintras typ.. Eller i början på våren nångång..

Fick höra iallafall en massa gott om henne nu och att hon blivit mycket finare, kroppsligt och även i ridningen. :) Åh de är så roligt att höra! Jag blir så glad varenda gång! :)
Det är omöjligt för mig att försöka förklara känslan.. Har man känt den så vet man vad jag pratar om, måste man tänka efter så har man aldrig känt så som jag känner :)
Och att få höra att andra också ser hur bra vi mår när vi är med varandra - de finns inga ord! Jag är bara så glad över att de verkligen syns, jag önskar jag kunde dela med mig av känslan!

Jag svävar konstant på rosa moln när jag är runt min älskade prinsessa!

Inga kommentarer: