fredag 29 oktober 2010

jag ska älska henne till döden skiljer oss åt

Tänk så härligt de kan va!
Snön har smält bort och de är inte halkigt på dagen, vilket innebar ridtur för mig och Olivia!
WIHO!

Jag älskar snön, men eftersom min underbara prinsessa ej hunnit få sulor och broddar så får de som sagt vänta ett tag :)

Idag skrittade vi ut runt byn - jag och olivia :) De är så jäkla härligt och känna den känsla som hon får mig att känna! Jag KAN INTE beskriva den med ord..
Varken jag eller hon ville att ridturen skulle va slut. Hon va överlycklig - likaså jag för att få komma ut igen, efter att ha vilat i en vecka. Ååh! :)

Jag log hela vägen hem i bilen, de va just så jag kunde hålla mig för att börja skratta. Sitter hemma nu och kan fortfarande inte sluta le, känner den där underbara känslan fortfarande.
Hon gör mig till världens lyckligaste!

Inga kommentarer: