måndag 3 oktober 2011

häcken full!

Haha, så kan man uttrycka de!

Trivs mkt bra i skolan, är taggad till tusen fortfarande och galet ivrig på att få komma ut på praktik (LIA) till våren! Nog för att det är ett bra tag kvar, men vad fasen :)

Mina veckor ser ut lite såhär
Måndag: jobb 6-15, olivia, packa, lämna lakris, duscha osv
Tisdag: köra ner till skolan ca 20mil, skola 8.30-16, hem till farmor (drygt 4 mil) och hjälpa henne, sen plugga osv.
Onsdag: skola 8.30-16, hem till farmor, plugga, ut och gå/träna
Torsdag: skola 8.30-16, köra hem ca 20mil, kasta i mig middag för att hinna till olivia och rida, hämta lakris
Fredag: "ledig" olivia, tvätta, städa, handla mat, packa upp, försöka hinna va med kompisar osv.
Lördag: jobb 7-17, rida olivia, lakris och sen hem och sova eftersom ->
Söndag: jobb 6-16 och sen rida olivia, lakris osv osv..

baah! haha jag har de jag gör, helt klart! :) har dock funderat på att ge bort något pass på jobbet, räknade ihop att jag annars ska jobba 145h denna månad. och de kanske blir lite väl häftigt, med tanke på att jag pluggar heltid också? :P

sen va jag idag på möte för att eventuellt bli kontaktperson - spännande!! :D
de skulle va kul om man kan hjälpa någon annan som har det lite svårt/tufft! :)

Inga kommentarer: