lördag 26 juni 2010

Dags att sätta igång!

Idag så har jag bestämt att de ska va slut på vilan och dags för en ridtur. :) Olivia kommer bli såå glad!

När hon står där på betet och jag kommer så syns de på henne hur glad hon blir, dock har hon ju blivit rätt "sliten" av att stå ute dygnet runt osv. Så hon har inte så mycket överskotts energi för tillfället :P Haha, sötnosen!
Hon har blivit lite besviken då jag kommit till hagen och hon inser att de inte blir någon tur. :P
Men de är ändå så underbart att komma dit och bli bemött av en så glad häst :) Hon visar de så tydligt och mest mot mig.
- Kan man annat än älska en sån häst?! :D

Jag ser framemot vår ridtur idag, de blir nog bara en lång skritt-tur idag. Vill åka iväg och rida nu nu nu! Men hade pratat med Emma om att vi skulle rida tsm så jag får väl så lov att vänta på henne då... :P

Älskar min prinsessa!

Inga kommentarer: