söndag 20 juni 2010

Har planerat in en liten vila

Olivia ska få vila nu i några dagar, de bestämde jag mig för igår. Men nu ångrar jag mig.. :P
Hon vilade igår och idag vill jag så gärna rida henne, om bara skritta ut med henne.. Men men..

Tänkte att hon skulle få några dagars vila nu innan tävlingen som är den 2:a juli i Övik. (vi hoppar bara en dag) Hoppar 90 och 1m som vanligt, på lördag hade vi bara kunnat hoppa en klass och likaså söndag. Och de skulle bli lite väl dyrt att åka dit för en klass (de är ju trotsallt 12-13mil dit -enkel väg).

Tror såhär i efterhand att min prinsessa kan må bra av lite mera vila nu, trots att hon inte vill själv.
Men mycket har hänt sen jag köpte henne och hon skulle nog behöva lite tid att smälta allt :) Nog för att hon inte alls visar några som helst tecken på de, utan är hur lycklig och arbetsvillig som helst!

Som jag sa igår till en som frågade mig om hur det går med min häst - Jag svävar på rosa moln och har aldrig någonsin varit i närheten av sån här lycka! :)

Inga kommentarer: