torsdag 4 november 2010

som ett brev på posten

Nu vet jag! Jag måste rida för att inte ryggen ska ta död på mig.
Konstigt men nu vet jag verkligen att så är fallet.

Olivia fick vila en vecka då de va snö och halka ute. Vilan började på torsdagen, på måndan så hade jag sjukt ont i huvudet och ryggen.. På tisdagen satt jag stilla i fotöljen på jobbet och kände mig yr, illamående, åksjuk och svimfärdig. Trots att jag inte hade gjort något särskillt!
Fortsatte att va jätte dålig resten av veckan, for på massage på torsdagen men inget blev bättre. Fick bara ondare i huvudet och va typ sängliggande. På fredagen ringde jag min kära osteopat för att boka tid - Måndag blev bestämt.
Efter jag ringt henne så åkte jag ut till Olivia och eftersom snön och isen smält bort så kunde vi bege oss ut på en liten tur, skritt och trav blev de.
De va ju då som jag blev så överlycklig som jag skrev i inlägget tidigare.
Men inte bara de att Olivia gjorde mig så lycklig, hon gjorde mig bättre i ryggen.

Kände mig inte lika dålig längre, smärta har jag alltid i nacke och rygg (mer eller mindre) men hon lindrade den. Vi lullade på hela helgen och jag va alldeles som vanligt i nacke och rygg.

Hästar är helande för både kropp och själ :)

Inga kommentarer: