måndag 23 februari 2009

Ännu en ganska tråkig dag, utan några speciella aktiviteter.
Har varit på möte idag med en vägledare på Arbetsförmedlingen. Jag vet inte riktigt vad det skulle ge att träffa en sån där, det gav heller inte så mycket men men.
Förhoppningsvis kom vi fram till något som nästa gång ger mig något. =)
Men det återstår ju att se.

I lördags ska jag passa på att berätta att jag körde och åkte skoter igen. Kul skoj!
Jag körde ganska mycket ändå. Det var också väldigt roligt.

Ska eventuellt rida Sannas ponny som det verkar, nästa vecka. Hon skulle tydligen utomlands så jag fick äran =) Det blir kul, och oj så jag har längtat efter att rida igen! Otroligt! =P

Nu ska jag iallafall ut med lilla Lakris en sväng i all snö =) Idag har han varit hemskt trött av sig. Han har i princip legat och halvsovit ända sen jag vaknade imorse kl 8.30. Nu är klockan 16.10 och han ligger fortfarande och myser.
Tur att han har sånna dagar också, men bara jag vill så vet jag att han kan busa dygnet runt också. Non-stop, utan att tveka!
Men man behöver ju inte locka fram det hela tiden.. Hehe!

Inga kommentarer: