torsdag 26 februari 2009

Läkarbesök

Jaha då har jag fått "domen"..
Var hos läkaren tidigare idag för mina nack- och ryggbesvär..
Hon säger att jag inte får återgå till jobbet som städerska =(
Så då var man på jakt igen efter ett jobb. Drygt!
Trivdes ändå jäkligt bra, roliga arbetskollegor och arbetstiderna var ju KANON!
Började kl 6 på morgonen och slutade 14.45, måndag till fredag.
Det är nästan så jag är mest ledsen över att jag mest troligt inte hittar ett jobb med lika bra arbetstider =P Illa!

Men det är inte så mycket att göra.
Läkaren säger att jag är "för smal/nätt" för att kunna arbeta med att städa.
Som hon säger så måste man vara kraftigare. Och det är inget jag hade tänkt satsa på för att behålla jobbet inte. NO WAY! =P
Inte för att jag är kraftig nu men kraftigare hade jag inte tänkt bli!!

Så.. Om det är någon som läser detta och vet något jobb med bra arbetstider osv så Please, Tell me!
Kan ju tuvär inte heller jobba oregelbundna tider eftersom jag har magkatarr.. =/

Typiskt, jag är 19 år och har en kropp som en skröpplig "gamm-kärring" =P Känns ju inte så lovande inför framtiden men.. Jag är bra på att bita ihop och köra på ändå, så nog ska det gå bra det här! =)

Inga kommentarer: