torsdag 12 februari 2009

Less...

Idag så är det en vecka sen som jag gick hem från jobbet, värre än värst i ryggen.
Fattar inte varför jag ska vara så satans dålig i nacke och rygg. Jag är inte ens 20 år =P
Låt mig få vara fräsch.. tack!

Så sen torsdag eftermiddag förra veckan har jag bara suttit hemma.
Varit fram och tillbaka till läkaren, sjukgymnast osv.
Jag hade blivit tacksam om någon bara kunde trolla bort all smärta. =)

Gör ont bara att böja sig ner och ta på skorna eller sätta på Lakris hans halsband eller liknande.
Typiskt att han ska vara så liten nu då =P Fast det är både och att han är liten.
För eftersom han ännu inte är en stjärna på att gå i koppel så är det bra att han är liten för då när han drar så blir det inte så tungt eller så.

Tatuerade mig förra veckan också =) Jag är stolt över mig själv. Jag tyckte jag skötte mig väldigt bra med tanke på hur jäkla känslig jag faktiskt är för sånt där.
Visst, jag ska inte undanhålla information. Det va inte långt ifrån att jag tuppade av tror jag. Det var nog snarare väldigt jätte nära än långt ifrån =P
Men jag gjorde det inte, DET är bra ;)

Har varit härliga dagar nu i början på denna vecka med sol.. Jag har försökt vara ute lite extra mycket då med honom men ryggen tillåter inte så hemskt mkt. Tuvär..
Så medans jag legat här i soffan och tittat på tv osv så har Lakris letat upp de ställen där solen lyst in i lägenheten och legat där och solat. Så han är säkert "brun" =P hehe

Lägger in bilder på Lakris när jag kommer hem till mamma och pappa ikväll.
Om jag hinner och kommer ihåg vill säga. =)

Inga kommentarer: