söndag 8 februari 2009

Jag ser det snöar!!

Jo jäklar att det snöar.
Tror nästan det snöat konstant sen i torsdags.. =O
Mycket mycket snö är det och mer blir det antar jag. =)
Roligt! men kallt och bökigt när det blir såhär.

Lakris har roligt i snön, men det håller inte i sig så värst länge. =P
Nu idag och igår va det mest bara "fort ut och fort in" =)
Han är så söt..
Idag så åkte vi till Hippologum och kollade på hästtävlingar.
Det är väl kanske inte det roligaste han vet att sitta och titta på när hästarna springer runt och hoppar osv.
Men det va en bra sysselsättning en dag som denna. När man inte vill gå ut så hemskt ofta och så hemskt länge. =P
När vi kom hem från stallet så sprang han och la sig i hans säng han har här hos mamma och pappa. Men bara efter en liten liten stund så skulle min mamma iväg och hämta min lillasyster så då fick han åka med en sväng i bilen igen (så han får göra nånting iallafall).
Han va inte så jätte peppad, tyckte mest synd om sig själv som ska måsta vara ute i det där hemska vädret. Hehe.. Men det gick ju bra, bilen är ju varm. =)

Nu har han legat här i min säng och sovit i säkert två timmar eller nått. Helt död nästan.

För någon dag sen så skulle jag och Lakris gå över en snövall här hemma och jag hade lakris i ena handen och massa grejer i andra. Så jag släppte ner lakris på vallen för att han skulle få "klara sif själv"... Haha! Hunden försvann ner i vallen typ! =D haha.. Såg bara en liten liten rumpa och en viftande svans som stack upp ur snön.. Haha! =D
Han är så söt min lilla stjärna =)

Här får ni se en slut hund.. Fattar inte hur det kan vara skönt men huvudet hänger då rakt ner mot golvet iallafall.. =P

Här ska ni få se en bild på Wilson som "tagit över" Lakris säng.. Lakris brukar nämligen ta Wilsons säng och nu på slutet så ska väl Wilson ta hans säng för att ge igen eller nått. Ser ganska lustigt ut. Han brukar lägga in huvudet i sängen i vanliga fall och då är ju sängen full typ. Men nu la han sig PÅ den.. Hehe =) Dålig bild men ni får väl ana er en liten säng därunder. =P

Inga kommentarer: