lördag 29 maj 2010

ser fram emot att flytta härifrån, mer än vanligt, just idag

Är ledig idag, relativt iallafall.. Trodde jag skulle få sova ut ordentligt då de är lördag och snickarna som fixar taket är lediga.
Men jag fick snabbt glömma min "dröm" om sovmorgon..
Kl 3.30 imorse så började Wilson gråta första gången. Mamma gick ut med honom och han blev tyst - en stund.. Kl 5.30 va det dags igen.. Jag blev så förbannad och gick upp och släppte ut honom (tack gode gud för att vi bor så man kan släppa honom lös på gården).
Sen va de kört för mig att somna om, självklart..
Vid 8 så va det dags igen..

Det spelar ingen roll om vi går ut med honom sent på kvällen, typ kl 1 och kissar honom - ställer bort vattenskålen under natten osv. Liks förbaskat så står han och gråter tidigt på morgonen.

Tacka vet jag Lakris, han kan sova till kl 12 om han får :) Ska bli SÅ skönt att flytta härifrån! :P

Inga kommentarer: