fredag 21 maj 2010

tävling idag!

I eftermiddag så är de tävlings dags med min prinsessa :)
Vi båda är taggade och hon kommer bli överlycklig när hon inser vad som är på g!
Det är så fruktansvärt roligt och se henne när hon märker att de är hoppning/tävling på gång.
Jag skulle nästan måsta filma henne nån gång tror jag, synd man inte kan filma "känslan" hon ger en när man kommer in på tävlingsbanan. :)
Det finns fasen inget bättre.. En häst som älskar något så mkt och dessutom sprider energin och glädjen till mig som ryttare.. Då spelar de ingen roll om vi vinner klassen längre.

Faktiskt så är det som så att man tävlar för att de är roligt, som så många säger. Och tillsammans med Olivia är det verkligen så!
Underbart!!!

Ska försöka övertala syrrans kompis Challe att komma och fota med hennes bra'a kamera så kanske de blir nå fin-bilder som jag kan lägga ut här :D Wiie!

Inga kommentarer: