fredag 6 augusti 2010

The best keeps getting better!!

Åh hon är så underbar min vackraste :)

Hoppade 95 idag och hon va as-taggad.. Men mer uppåt denna gång, alltså mer luftsprångs aktiga bravader och sånt.. Överhoppade på hindrena men vad fasen, vill hon de så får hon väl göra de då :P

De gick iallafall sketa bra och vi vann!! WOHOOO! Jag kände när jag gick i mål att tårarna va nära men jag lyckades hålla igen. :) Att vi vann va bara ett plus i kanten, hon är så förbaskat rolig att rida. När man kommer in på banan så känner man hur nöjd hon är, när speakern säger "Varsågod och rid" så känner man - yeeehaaa! och då äre bara hinder hinder hinder!!
Som en jäkla radar, söker direkt nästa hinder :)

Jag är så himla förälskad, kär, lycklig och lyckligt lottad som lyckats hitta mig min underbaraste prinsessa!

Inga kommentarer: