fredag 13 augusti 2010

Ett år idag!

Idag för ett år sen så hämtade jag Olivia i Övik och körde hem henne till hennes nya hem. :)
Jag kan inte förstå att det gått ett helt år, för de känns som att de kanske va ett halvår sen.. Samtidigt som både hon och jag tillsammans gjort stora framsteg inom allt, vilket inte blir gjort över en natt.
Jag vet precis hur hon fungerar och hon vet precis hur jag fungerar. Hade hon kunnat prata så skulle vi fullfölja varandras meningar, som vissa personer som varit mycket med varandra kan göra.
Det är helt underbart, en härlig känsla!

Det här året tillsammans med Olivia (och Lakris) har varit det bästa året på hela mitt liv. Och det är väl därför de inte känns som ett helt år, det är väl så att "tiden går fort när man har roligt". :)

Ett år har vi haft och jag ser framemot många lika underbara år som detta.

The best is yet to come!

Inga kommentarer: