torsdag 26 augusti 2010

Grattis Maria, hej filippa och lakris-abstinens :P

Kom hem för en liten stund sen från Maria, hon fyller år idag så jag va där och grattade henne :)
Alltid lika roligt att få vara med henne en stund!

Imorgon ska jag få leka med Filippa, Sara, Maria och några fler kanske.. Ska bli jätte kul!
Filippa har jag inte träffat på 100 år känns de som.. Ett år, ett och ett halvt snarare. Sak samma!
Det ska bli sååå kul att träffa henne igen :)

Saknar min underbara sötsak, han är hemma hos mamma och pappa nu.. Och har varit hos dom sen igår, eftersom jag jobbar både idag och imorgon. Kommer inte få träffa honom förrän imorgon om jag har tur..
Det är så otäckt att sova utan honom, jag känner mig så ensam :P Huvva! Nä nu ska jag hoppa isäng, hoppas på att de blir en annan dag FORT så jag får träffa mitt hjärtegull! ;)

Inga kommentarer: