fredag 20 augusti 2010

lita på rosa!

Det va precis så jag tänkte igår när jag köpte en ny mobil på mediamarkt. :)

Jag avskyr att köpa "tekniska prylar", det är nästan så jag får ont i huvudet bara jag tänker på de..
Men eftersom min gamla telefons batteri har gett upp, mer eller mindre, så kände jag att det (efter 3år tsm) va dags för något nytt.
Min plan va att köpa en vanlig telefon, inge slide, ingen som man viker ihop och ABSOLUT INGEN touch telefon! Och helst en eriksson för jag gillar dom av någon anledning.. (Kan ha att göra med att jag inte vill lära mig en ny telefon)

Jag gick där vid telefonerna fram och tillbaka och tittade, hade inte alls bestämt mig för att köpa en där och då. Då fick jag syn på denna rosa skönhet som nästan lyste med sin underbara färg! Haha
En av killarna som va där lyckades övertala mig (inte för att jag är så svårövertalad) så jag köpte den på en gång. Men de va skönt måste jag medge, nu slipper jag fundera. Gjort är gjort och jag hoppas att jag kan lita på rosa och att denna kan va mig lika trogen som min gamla :)

Inga kommentarer: