tisdag 21 december 2010

jag är inte bra på att vara sjuk

Usch vad tråkigt de är.. Idag för första gången tänkte jag bara ligga hemma och ta de lugnt eftersom jag är sjuk fortfarande. Alla andra brukar ju bara ligga hemma och se film osv när de är sjuka..
I vanliga fall när jag är sjuk så fortsätter jag på som vanligt, som jag tror jag skrev tidigare. Tar hand om hästen, jobbar eller går i skolan osv.


Hur som helst så har jag bara tagit de lugnt nu hela dagen, sett två filmer, legat i soffan och myst med Lakris. Va ut en tväris med Lakris och Wilson så de fick kissa på gården. Ville inte anstränga mig nå mkt eftersom jag får jätte ont i huvudet och blir svimfärdig då..


Men nu är jag så förbaskat jävla less på att va sjuk och att inte göra nått. Ikväll ska jag banne mig iväg till hundparken iallafall och låta Lakris få leka lite. Nått måste jag ju få göra?




Här har ni en bild på Wilson som hälsar på Stöckes föl, de är Vanja som står brevid och håller i Wilson. :)


Inga kommentarer: