torsdag 2 december 2010

tur jag slutar snart

och tur att de här är näst sista natten...
Känner mig alldeles svimfärdig!
Tror de är dags för mig att äta och sova bättre, min kropp tycker nog de iallafall. Och ibland måste man ju göra som den tycker också, kompromissa lite..

De har inte varit en lyckad idé att ta på mig Marias nattpass de här två veckorna, kaos kaos kaos. Så kan man sammanfatta de två sista veckorna.. *suck*
Därav knappt nån sömn alls, vaken och jobbat på nätterna, ner ringd från jobbet på dagarna vilket innebär ingen sömn då heller typ..
Äter dåligt gör jag redan som de är så de va ingen nyhet direkt. Men då för att jag ska kunna göra de så måste ju allt annat skötas lite bättre. Man måste prioritera!
Jag väljer att inte äta så bra (inte så mkt osv, med andra ord) eftersom jag helst sluppit äta om jag själv fick bestämma. gillar inte mat!
Men då gäller de att jag inte väljer bort så mkt annat eftersom då brakar allt ihop.

Jaja, härda för fan. En natt till och sen är de här överstökat. Tillbaks på jobbet kl 6 på måndag morgon, äntligen! ;)

Inga kommentarer: