onsdag 17 juni 2009

en orolig pappa, nya kläder, och längtan....

Jag älskar mitt liv och är så sjukt lycklig! Är underbart glad varenda dag och jag älskar de'!
Önskar att alla kunde få va såhär lyckliga och glada, det är SÅ underbart! Haha..

Hur som helst så ska jag nu berätta..
Igår beställde jag en vinterjacka till Lakris, en regnjacka och en söt liten tjocktröja typ.. Vi får se hur bra de blir när vi får hem allt =) Är så ovisst när man beställer från internet tycker jag..
Sidorna jag beställt ifrån är iallafall "Divinedog" och "Doggie" om jag minns rätt.. haha =P
Visar bilder sen när de kommit hem så får ni se =)

Jag har inte berättat men jag har bestämt mig för länge länge sen att jag tänkt ta mc-kortet. Och nu kollade jag på internet hur gammal man måste va för att få börja övningsköra.. 20 år!!!! JAAAAAA! Jag fyller ju 20 den 22 juli! Fan så jävla kul.. Skit i systemet, HEJ MOTORCYKELN!
Har tjatat mycket på mamma och pappa och de är ju helt emot de. Mamma vill inte alls och pappa säger att jag måste bli äldre och mer erfaren =P Haha! De skiter väl jag i..
Det pappa är mest orolig över är att jag sagt att jag ska ju då isåfall börja övningsköra med hans motorcykel. Haha! Kan lova er allihopa som inte känner min pappa att de är de värsta som skulle kunna hända min pappa. Att jag ska övningsköra på HANS mc.. Haha..
Men han har ju lite mer än en månad på sig att smälta de här ;) Det är för lite tid för honom iof men han har inget val =P

Som sagt, jag älskar livet! =)

Inga kommentarer: