söndag 7 juni 2009

en stolt morfar!

Hehe, Lakris ligger i soffan i vardagsrummet och sover. Pappa lockade på Lakris så han skulle lägga sig hos honom och nu är han så stolt över att ha Lakris sovandes brevid sig. De myser på..
Pappa försöker att dölja de men man ser att han är - en riktigt stolt morfar! =D haha!

På förmiddagen idag åkte jag och Lakris en sväng till Nordmaling för att kolla på agility tävlingarna som va där. =)
Det är faktiskt roligt att se på, längtar tills jag och Lakris kanske kan börja tävla! Hoppas! =)
(Min bror skulle ha bilen idag så jag fick skjuts dit och sen skulle vi ta bussen hem)

Jag glömde dock bort tiden så jag och Lakris fick skynda oss allt vi kunde, hade 30 minuter på oss att gå från Nordmalings brukshundklubb till busshållplatsen vid E4:an.. Det va jäklar på håret alltså att vi hann, tur! =) och duktigt av oss som va såpass snabb ändå.

Ska nog ta och hoppa lite med honom sen senare idag när han vaknar till lite. =) Måste ju börja träna nu om vi ska kunna tävla så småningom!

Pratade ju om att va med på utställning med Lakris tidigare.. Det blir dock inget sånt på ett tag skulle jag tro, anmälde mig aldrig till utställningen i Vännäs då jag inte va säker på om jag skulle vara kvar i Umeå då. Men förhoppningsvis så dyker de väl upp någon utställning snart som vi kan fara på, för jag vill iallafall testa. Kul och se vad "dom" säger om honom.. =)

Inga kommentarer: