söndag 28 juni 2009

i'm a horseaholic

haha näe jag vet inte ens vad de skulle betyda..
det jag menar är att jag inser nu att jag klarar inte ett liv utan hästar..
har suttit nu ända sen i torsdags och kollat på annonser, svarat på en massa mail och svarat på olika annonser.
helt sjukt!
och är jag så sjukt peppad, ska bli SÅ kul! Lakris ska få sig ett "syskon" haha ;P

funderar på att åka ner söderut och kolla på dessa hästar antingen nu i veckan, eller nästa. mest troligt nästa kanske.. men vi får se, jag kanske blir för ivrig. :)
isåfall hade jag tänkt åka först till sthlm, hälsa på min kära vän frida och hennes underbara sötsak Bisa. Ska även hälsa på min bror och Lakris ska få följa med så ska vi träffa Annika isåfall.
Men som sagt, vet inte än när vi beger oss söderut.

samtidigt som jag hållit koll på mailen för alla svar om hästar osv, så har jag försökt vara ute i solen så mkt som möjligt. har varit underbart väder här nu i flera dagar och lakris älskar de. han jobbar på brännan ;)
idag testade jag hälla lite saft i vattnet till hundarna och lakris älskade de, wilson - inte lika mkt. =P

Inga kommentarer: