lördag 10 april 2010

Att de ska va så förbannat svårt

Letar ju som sagt lägenhet för fullt sen en tid tillbaka..
Men att de ska vara så himla svårt kunde jag inte föreställa mig. Alla andra verkar hitta lägenheter hit och dit, hur enkelt som helst typ, och är jätte nöjda och glada.
Jag har kontakt med en snubbe som äger några hyreshus, ringer honom lite nu och då för att höra om han eventuellt har något ledigt snart. Han säger att jag ska ringa hela tiden för att så småningom dyker de upp nått, men jag känner mig så dryg när jag ringer jämt :P

Har hittat flera lägenheter som verkar bra, men de är alltid någonting som ska sätta stopp för de hela.
Antingen är de för höga hyror (måste ju kunna gå runt varje månad, har ju Olivia som kostar många pengar i månaden också) vill inte leva + - 0 varje månad. De funkar inte!
Eller så är de helt fel läge, eller så får man inte ha husdjur, ELLER så är de ett ytte pytte kök.
Och om de är någonting som jag inte är Okej med så är de ett ytte pytte kök, har ingen lust att måsta sitta i sängen och hacka grönsaker..

Jag blir tokig på detta lägenhets letande! BLÄ!
Men jag blir ännu mer tokig på att måsta bo här! :P

Inga kommentarer: