torsdag 1 april 2010

Shopping

I tisdags for jag även iväg på en liten "shopping runda" :P
Egentligen va jag bara ute efter ett stall täcke, typ 200grams.
Ringde Nina på travshopen och frågade, de hade inga täcken kvar i stl 135 så jag åkte till Horze.
Träffade Frida så fort jag klev in i butiken och frågade henne om de hade nått täcke, icket sa hon.
Gick runt och kikade lite, köpte då ett par benskydd - svarta, fram och bak. Eftersom vi tappat 2-3st när vi varit och plumsat i snön så behövde jag nya. :) Storlek ponny - :D Haha!

Åkte på granngården för att kolla om de hade nått täcke åt Olivia, hittade ett för 699 och köpte de i brist på annat + en martingal - svart med mässingspännen såklart. Storlek ponny - :D Haha!

När jag sen va påväg till Nina och travshopen så ringde hon och berättade att hon hittat ett täcke i stl 135 för typ 358kr så jag köpte de och beslutade mig för att lämna tillbaka täcket till granngården. -Enkelt beslut! :P

Så nu har vi fin fina grejer - nytt täcke, ny martingal och nya skydd. :) Bra!

Inga kommentarer: