torsdag 15 april 2010

Ibland har jag en mkt schysst syrra

Lyckades få med mig Vanja till stallet idag. (De är inte ofta hon vill/kan)
Men idag så!
Eftersom jag gärna hade sett henne rida Olivia lite grann ibland. (bra träning för Vanja och bra för mig att någon annan kan rida henne, då jag kanske vill va "ledig" nåndag)
Då drog jag till ett smart drag tyckte jag och tog fram ett hinder så hon skulle få prova hoppa henne.

Dock så flög hon av och i avflygningen så lyckas Olivia sparka henne, på armen typ, så jag får sitta upp och hoppa/rida lite.. Efter jag gjort de så satte sig Vanja upp igen, tog de lugnt och hoppade lite.
De gick faktiskt väldigt bra ändå, hon är ju lite knepig och Vanja har ju inte ridit henne mer än en gång. Men jag är nöjd :)

De är så roligt att stå vid sidan och titta på Olivia, hon är ju såå snygg! :D Haha! Wiiie


Inga kommentarer: