onsdag 14 april 2010

riskutbildning

Ja nog är den bra alltid, men jag fattar inte varför de ska gå "så långt" :P
Jag fick sitta hela sista timmen och försöka hålla mig från att börja gråta.. Haha!?
Det är sällan att jag faktiskt gråter till filmer eller liknande.
Men när jag satt där och lyssnade på "den här killen" som berättade om sin mc-olycka så vart de jobbigt.
Jag ÄR jätte rädd för att vara med om en olycka, speciellt någon av den värre sorten..
De behöver inte skrämma mig något mer..

Nog för att jag vet att de egentligen är riktat mer till "pojkarna" i gruppen, men ändå?
Jag tänkte flera gånger att jag skulle gå ut ur rummet en stund för jag tyckte de va så jobbigt.
Usch! Tycker så synd om folk som är med om olyckor, då i princip hela livet förändras, bara på ett ögonblick..

Huvva.. Jag önskar ibland att jag inte vill ha mc-körkortet! :P Haha..

Inga kommentarer: