torsdag 1 juli 2010

Ledig?

Idag har jag varit ledig från jobbet så jag vaknade vid 9 för att sen bege mig iväg på massa affärer. Köpte en hel del grejer till lägenheten.

Kl 13 hade jag möte på Socialtjänsten för en utredning eftersom jag vill bli kontaktperson. De gick bara bra.

Efter mötet så skyndade jag mig hem för att fara iväg och köpa micro, dammsugare osv (ännu mer grejer till lägenheten).

Hann åka till lägenheten och dumpa av grejer och plocka upp typ 5 saker och sen skyndade jag hem.

Nu ska vi fira pappa som fyller år idag och sen ska jag skynda iväg till Olivia, rida och duscha henne och göra iordning inför morgondagen. (Tävling i Övik)

Eventuellt måste jag efter Olivia åka direkt till jobbet och sova där inatt. (Pga vissa omständigheter)

Har för fasen inte ens hunnit gå på toa idag sen jag klev upp - Är de såhär lediga dagar ska se ut? :O

Inga kommentarer: