fredag 23 juli 2010

Har gråtit av lycka idag

Hehe, ja alltså jag skämdes lite men kunde fasen inte hålla igen tårarna..
Jag hade bestämt mig för att hoppa Olivia idag, drog upp hindrena på ca 110-115 och tänkte att "vi ser väl hur de går" :) Vet att de inte sitter i höjden hos henne utan de är ju mer mellan hindrena som vi har lite problem isåfall. (Om man kan kalla de problem)

Men hur som helst så gick de bara så jävla bra så jag visste fasen inte vad jag skulle göra åt mig själv :P Vände och gjorde lite omhoppningssvängar osv och de va då inga som helst problem.

Hon är så förbaskat jäkla underbar och när jag skrittade av efteråt så fick jag kämpa för att hålla igen tårarna. Ringde mamma för att berätta hur kär jag är i Olivia (som jag gör ganska ofta) och då kunde jag inte låta bli, tårarna rann bara!
Jag är världens lyckligaste människa tack vare Olivia :) Jag säger då de, jag skiter i vad alla andra tycker - hon är bäst, hon är min och jag älskar henne mer än allt annat!

Inga kommentarer: