torsdag 29 juli 2010

Har haft Frida på besök

Frida som hängde med mig på roadtrippen jag gjorde förra sommaren (för att provrida hästar) är uppe i Umeå! Wohoo!
Idag så kom hon ut till stallet efter jag jobbat och ridit klart, för att hälsa på Olivia.
Hon såg henne sist då jag alldeles just fått hem henne. Så de va riktigt kul att hon kom förbi idag och kollade läget med prinsessan :)

Efter hon spanat in Olivia och konstaterat att hon blivit mkt finare i kroppen och lugnare att ha och göra med så åkte vi hem till mig.
Självklart så va ju Lakris med och Frida busade en massa med honom, vilket han älskade!
Hon kollade in min lägenhet och vi satt och pratade massor.. Det va så roligt att träffa henne igen :)

Hoppas hon nu kommer in på någon utbildning här uppe så hon stannar i Umeå ett tag!


Inga kommentarer: