måndag 12 juli 2010

Känner mig gråhårig

Har just ringt och "beställt" internet till lägenheten. Vilket jäkla mörker de är att förstå sig på de där.. Usch! Jag blir alldeles yr i huvudet av dessa 1-2-3-4-5-6.... 100 Mbit/s och liknande.
Nu har jag bara tagit ett och hoppas på att de blir bra, annars ska jag nog gråta en skvätt.. :P

De är full rulle på jobbet, som tur är så har jag (förhoppningsvis) ledigt nu denna vecka. Jobbar sen 8-17 måndag och tisdag och sen ledigt en vecka till. Men vi får se om det blir så.
Personalmöte på onsdag bl.a. Så helt ledig är man ju inte...

Idag har jag kollat efter bl.a. gardiner till lägenheten.. Inte så jätte fränt de heller, eftersom de inte hade sånna som jag "föreställt" mig att jag vill ha. Men detta blir nog bra de också hoppas jag.

Imorgon åker jag, mamma, Sara och Oskar till Ikea i Sundsvall är de tänkt. Får se hur mkt man kommer hem med därifrån, gillar att gå runt på Birsta :)

Resten av veckan har jag fullt med grejer att göra + att vi ska städa, skura och fixa i stallet denna vecka också.

Ingen rast ingen ro!! :)

Inga kommentarer: