söndag 18 juli 2010

tävlingen den 2a juli

Har ju inte haft internet i lägenheten förrän igår så jag har inte orkat skriva eller lägga ut bilder.
Nu har jag massor med bilder däremot :) De kommer sakta men säkert!

Har inte berättat hur de gick i Övik på tävlingen. Tävlade ju bara fredagen, vilket gick super bra!
Olivia va jätte duktig hela dagen. 90:in gick klockrent, vann den klassen.. de va sån bedömning att alla som gick nolla och inom maxtiden i grunden och omhoppningen vann.. :)
I 1m så gick Olivia jätte bra, dock tabbade jag mig och började "fippla" (ville ta en extra halvhalt) vilket resulterade i att vi kom på tok för nära och Olivia försökte verkligen rädda oss men de blev för svårt. Så vi rev ett hinder i omhoppningen då.. (Dumma jaaag!) Haha! :)
Hade jag inte börjat fippla så hade vi nog vunnit eller kommit tvåa sa mamma..

Men vi kan ju inte vinna varje gång heller ;)


Lakris passade på att sola medan vi väntade mellan klasserna :)


Inga kommentarer: