måndag 11 maj 2009

blä

är alldeles färdig i hela ryggen.. helt slut typ =P
va hos en osteopat idag som fixa och greja med min rygg osv. aj aj!
vissa punkter gjorde så sjukt ont, det va inte långt ifrån att tårarna började rinna. =P
har ont i huvudet och är trött.. hoppas detta hjälper nu då! =)
jag är tydligen sned hela jag, står snett åt vänster typ. sen är vänster ben kortare än höger och de gör att jag står ännu mer snett, till vänster. bäckenet är snett åt vänster osv. (visste de redan)
men nu får vi se om denna person kan få mig att bli bättre. jag hoppas då iallafall på de! =)

ska iväg ikväll på hundkurs igen, se om Lakris blir något klokare eller vad som händer =P

matilda kom hit till Umeå igår kväll så jag har varit med henne igår och idag. trevligt med sällskap! =)

sen bör jag väl börja se över de här med kläder och dylikt inför Danmark, kan ju vara bra att ha lite koll sådär.. =)

Inga kommentarer: