måndag 4 maj 2009

Längtar

Ja, jag längtar till nästa fredag. Nu är flyg bokat och allt sånt så på fredag den 15:e beger jag mig till Danmark! Yeeey! =)
Ska busa med Emmie fredag till söndag och på måndag åker jag vidare till Aalborg där jag blir upphämtad och skjutsad till stallet där jag ska provjobba =)
Och tack vare Timmy så tog jag mig till Sundsvall för att köpa hjälm och annat som jag behöver när jag ska dit =)

Nä nu ska jag och duscha och sen tror jag att det blir hundkurs med Lakris =) Har inte riktigt bestämt mig, annars blir det att se film med en kompis ;)

Ska förresten lägga in bilder så småningom men jag måste bara ta mig ork att sätta mig vid min dator, den är så satans seg så man måste vara på gott humör när man sitter där och ha god tid på sig =P haha! =(

Inga kommentarer: