söndag 17 maj 2009

danmark - köpenhamn

Kom hit i fredags och då va det snabba ryck, hem till Emmie och duscha och sen iväg ut på fest. =)
Bytur tror jag närmare bestämt att de hette på danska! Haha
Födelsedags fest sen fest hos nån kille som tydligen vunnit big brother här i danmark =P haha!
Sen begav vi oss ut på någon klubb som hette Karel tror jag. Väldigt fränt ställe!
Kom hem typ halv fem på morgonen =P
Lärde mig att kossa = fitta på danska. Bolla = knulla. Haha, varför är det ofta sånna ord som man får lära sig först?

Igår regnade det och vi sprang en sväng på Ströget på dagen. Fick även se affären där Emmie jobbar, mkt och många fina kläder! Synd väskan är 1kg från att va för tungt redan för att flyga med så de blev inte att handla något mer än ett par shorts.
På kvällen festade vi på ett hotell, Emmies kompisar jobbar där och de hade bokat sviten.
Så fest blev de! Först där med massa olika människor och även ett hockeylag från Kalmar = massa killar! =)
Sen for vi ut på någon klubb som hette Nasa tror jag. Fränt ställe de också faktiskt! =)
Sov sen hos Emmies kompis, vet aldrig när vi kom hem men de va säkert kring 5-6 på morgonen =P

Idag har vi bara tagit de lugnt, dåligt väder ute. Och imorgon så beger jag mig vidare till Aalborg där jag blir upphämtad och åker vidare till stallet. Så får vi se hur de går =)
Ska bli kul!

Inga kommentarer: