lördag 2 maj 2009

dåligt bloggande av mig

Det gick iaf jätte bra att byta däck, tog typ 30 min MAX! Duktigt av oss!! =)

For till Sundsvall i tisdags med en kompis, fick åka lastbil, det va kul =)
På onsdag så gick jag runt på stan i Sundsvall flera timmar och sen senare tog jag bussen och for vidare till Birsta för att spendera ännu lite mer pengar =/ Hehe!
Sen på onsdag kväll blev jag upp plockad längs vägen och fick åka lastbil hem igen, jäkligt kul och väldigt trevligt =) Kom hem typ kl 4 på torsdag morgon =P

Red Saras häst på torsdag och sen firade jag valborg med Maria och Camilla bland annat.
Det va också väldigt kul och trevligt =)

Igår fick jag rida Matildas b-ponny Lotus, jätte söt och liten =P Haha, men gud så kul det va! och jag va säkert väldigt så jätte lång på honom. Hehe

Idag så har Nina varit förbi och hälsat på med Tyson! Han är så SÖÖÖT! =D Han och Lakris har lekt jätte mycket och nu sover han gott. =)

Och ikväll så blir det födelsedags fest för Evelina som fyller 20 imorgon, yeey! =D haha!

Inga kommentarer: