torsdag 21 maj 2009

hemma igen!

Ja nu så har jag kommit hem till Umeå igen. Till min underbaraste Lakris! =)
Jag hade gett order till mamma att stå med honom just utanför utgången när jag kom. Pappa stod inne och väntade på mig, jag sa HEJ och sprang direkt ut till Lakris =)
Pappa kom efter och medan jag och Lakris pussades så fick mamma gå och hämta min väska =P
Jag hade då inte tid! Haha!
Lakris han blev så glad, och jag var nog ännu gladare än han (om det är möjligt?) =)

Nu så ligger han och sover gott i min säng.. Äntligen! =) Så jag har saknat honom!!

Har iaf haft hur kul som helst i Danmark. Skit kul att träffa Emmie igen och vi hade MKT roligt kan jag lova! =)
Det gick bra att åka tåg sen till Aalborg, jag hittade och så småningom var jag på stallet! Yeey!
Sjukt fint! Jätte trevliga människor och fina hästar osv.
Underbart! helt enkelt =)
Det gick iaf skit bra alltihopa!

Nu blir det mys med min älskling! =D

Inga kommentarer: