söndag 31 maj 2009

GRATTIS LAKRIS, 1 år!

Ja må han leva, ja må han leva! =)
Idag fyller Lakris och alla hans syskon 1 år. GRATTIS allihopa! Hoppas alla får en bra dag! =)
Lakris har iallafall fått åka med "morfar" till stugan. Jag hade inget att säga till om.. haha
Men han kommer hem så småningom, han leker där borta med "morfar" och wilson hela dagen så de blir nog bra. Och sol får han ju också, den som han gillar så mkt! =)

Igår va jag, mamma, Wilson och Lakris och kollade på agility tävlingar på Ön och de såg så sjukt kul ut.
Nu är jag helt bestämd på att jag och Lakris ska börja träna de =) Iallafall testa!
Ska nog bli sjukt kul.. När vi kom hem från tävlingarna så testade jag hoppa Lakris lite och han va så duktig! Han kommer nog bli bäst på agility tror jag.. Haha =D

Underbart väder båda igår och idag (sägs de, har inte varit ute än idag).
Va på nordic rock i helgen, nere på kajen.. Alcazar och Björn rosenström på fredag och whitesnake och heat igår. =)
Sjuukt kul hade jag! Så jag är lycklig =) Har dock ganska så dåligt med röst kvar idag men de funkar.. Haha!

Ska lägga in några bilder sen på min älskade stor pojk' som fyller år idag! Puss på han! =)

Inga kommentarer: