fredag 10 juli 2009

aj aj...

Som sagt så va jag ju hos osteopaten igår, därav är jag lite ömmare än vanligt idag i ryggen.
Passar ju jätte bra då att jag först och främst ska koppla på hästtransporten själv imorse och den hade typ växt fast i asfalten, va typ omöjlig att rubba på.. *suck*
När jag kommer till stöcke så börjar jag ju och hjälpa vanja och bära massa grejjer osv.
Kör sen vidare till Hippo med gullan i släpet, väl på Hippo skulle jag ju hjälpa till och höja/sänka hinder, flytta och he' upp bommarna när de rivit.. Gick helt ok, gjorde ont men de gick helt klart att härda.
Efter de tränat klart skulle vi dock bära bort alla hinder och jag börjar ju bära på som jag gjort förut, två bommar samtidigt, två hinderstöd osv.. Till slut fick jag ingen luft.. :(
Det gjorde så sjukt ont i ryggen varje gång jag andades så jag ville inte andas eftersom jag visste att de skulle göra så ont. Så efter de va resten av dan förstörd..
Men men, snart så kommer jag igång så jag pallar de igen. :) Kan knappt bärga mig!
Dumma rygg säger jag bara!

Åh jag hatar att vänta.. Vill ha allt klart nuu.. :D

Inga kommentarer: