lördag 25 juli 2009

min födelsedag osv.

Fyllde ju 20 i onsdags.. Kul! :) Har dock inte varit nått på bolaget än, men de kommer väl.. Förr eller senare, ingen brådska..
Fast jag känner lite press för alla tycker jag är konstig som inte gjort de än, "bara för att".. Haha!
Cyklade faktiskt förbi bolaget i stan i onsdags, tänkte faktiskt att jag skulle stanna och springa in och handla nått bara för att.. Men ides inte, som sagt - de kommer att göras, förr eller senare :)

Ella fyllde år på torsdag, grattis igen! :)

Eftersom jag fick presenter på onsdagen så ansåg jag att de va inte mer än rätt att Lakris skulle få en också.. Så jag for och köpte han en skit snygg "guld"kedja som stryp halsband eller nått.. Han är så snygg i de! :D Ni får se bilder imorgon!!

Igår åkte jag lastbil med Timmy, till gnarp och tillbaka. De va trevligt! Och de är så mysigt att åka bil (lastbil med för den delen) i regnet! Däremot tyckte jag lite synd om Timmy som va tvungen att köra i regnet, de är ju inte lika kul.. :P

Nu ikväll kom mina kusiner förbi och åt tårta osv. Mina kompisar va här i onsdags och käkade..
Min kusin Maria har ju fått barn, Daisy heter hon. Har inte sett så jätte mycket av hon men hon är riktigt söt :)
Och efter alla dom hade åkt så for jag till Matilda och Evelina som hade fest.. :) Men där vid 1 någongång så blev magkatarren lite sur på mig så då vare bara att åka hem och lägga sig.

Så nu ligger jag och myser med Lakris i sängen och lyssnar på underbara Chris Daughtry! Mmm!

Inga kommentarer: