torsdag 9 juli 2009

grattis ellen!

Först idag var jag förbi hos osteopaten, mmm.. det gör sjukt ont men samtidigt så äre lite skönt eftersom hon försöker få allt till rätta i rygg o nacke och allt de andra :P

Efter de så for jag förbi min kusin, hennes ena dotter fyller år idag - Grattis Ellen igen! :)
Åt fika och representerade hela familjen Hellberg eftersom ingen annan kunde följa med. (Vanja va i stöcke, mamma - jobbet, pappa - finland, simon- usa och leo - sthlm)

Sen va de bara att lägga bena på ryggen, skynda sig hem, slänga mig i bilen och åka fort ut till stöcke.. De hade träning för Daniel Svensson och jag fick ju såklart som uppgift att vara "mamma" till Vanja eftersom mamma jobbade. Träningen hann pågå i en liten stund och sen kom ösregnet.. Tur de hade regnkläder som ingen använde i deras omklädnings rum så jag lånade jacka och byxor.. Hjälpte lite grann iaf..

Nu är jag äntligen hemma och sitter som en liten datanörd och letar bilar för fullt! :)
De är kul tycker jag :)

Inga kommentarer: