fredag 31 juli 2009

vad att göra?

Egentligen så vet jag åtminstone nu de närmsta dagarna vad jag ska ta mig till, men sen beroende på hur det går på måndag så vet jag ingenting.
Så för tillfället får jag leva med att jag är lite kluven.. att de blir antingen eller på måndag.
Gud så jobbigt, men samtidigt spännande. Och förstås, väldigt avgörande!
Hoppas bara på att de blir till de bästa! (Vad nu de innebär - för de vet jag inte själv) Haha..
Men bra blir det nog..

Så håll tummarna på måndag, för vad Ni tror är de bästa..
Ska Olivia gå igenom besiktningen så jag köper henne och blir kvar här?
Eller..
Ska jag flytta till exempelvis Australien eller USA (som jag bl.a. nu fått svar från) och jobba där?

I don't know!
En sak vet jag dock - jag har världens absolut sötaste hund! :) (som såklart följer med mig om jag flyttar)

Inga kommentarer: