måndag 6 juli 2009

Äntligen hemma i Umeå

Då var man till slut hemma i umeå igen.. Tack o lov! :)
Nog för att jag haft jätte kul och jätte trevligt men "hemma = bäst" :)
Jag gillar inte sthlm.. tuvär..

Sov som sagt hos Frida på fredan, lördag morgon så fick jag en guidad rundtur på hennes jobb. :) Kul o få se var hon håller hus och hur allt ser ut!
Efter lunch så åkte vi iväg till en häst utanför göteborg typ.. Sov där och på söndag morgon åkte vi vidare till jönköping för att prova en häst och sen mariannelund för en annan och sen hem igen..
Sov hos Frida inatt också.. Alla tre nätter har jag fått sällskap av denna underbara dam. =)





Är hon inte vacker så säg? :) Hehe, söta lilla Biza..

Nu är jag iallafall hemma och pussas med min underbara lilla Lakris som jag har saknat så hemskt! Och han vart överlycklig när jag kom hem :D Mammas bäbis! :)

Inga kommentarer: