fredag 3 juli 2009

Munsö hos Frida

Jajjemensan då var jag äntligen hos Frida i Munsö..
Åkte buss igår morse från umeå till sundsvall, därifrån fick jag köra en volvo c30 till sthlm.. jag gillade bilen måste jag erkänna =) dock blir den lite väl dyr för mig att köpa i nu läget, *suck*

Sov hos min bror Leo inatt, imorse drog vi iväg och hämtade en annan hyrbil som jag ska ha i helgen.. En toyota nånting.. Liten söt bil.. Helt ok, inget jag skulle köpa men.. =P
Körde en sväng till Hedemora och provred en ponny där.. =)

Sen när vi kom hem igen till Leo så kom Frida och hämtade mig efter en stund.. Så körde vi hem till henne på Munsö där jag sitter nu..

Imorgon bitti drar vi iväg, då blire först göteborg och prova en ponny. Sen på söndag ska jag till jönköping och sen mariannelund och prova en ponny.. Ska bli sjukt kul! =D

Saknar Lakris helt sjuukt.. Tur Frida har Biza så får jag pussa på henne så länge =) Hehe!

Inga kommentarer: