fredag 5 november 2010

finaste



















3 kommentarer:

Ida sa...

Vad fin hon är lilla Olivia. :)
Vet att jag har tjatat om det tidigare men jag vill verkligen se en film på dig och Olivia ihop. Inte när ni hoppar utan i markarbetet. Hade varit så fruktansvärt roligt att se hur hon ser ut i markarbetet nu, om hon lugnat ner sig och hittat formen och lugnet samt att se hur hon ser ut i kroppen och i gången. Vill du lägga ut en film gör du mig väldigt, väldigt glad. Pussa Olivia från mig. :) /Ida, Olivias fd ägare

Elina sa...

ja jag ska försöka filma de!
ska dock förvarna då vi inte har någon videokamera som man kan föra över film på datorn med men jag ska se vad jag kan göra! :)

Ida sa...

Det hade verkligen varit jättekul att se lilla Olivia på film igen. Hon är väldigt fin på bilderna iaf. :)