tisdag 16 november 2010

funderar på sundsvall i helgen

Är egentligen ganska så bestämd att jag ska åka. Men orkar fasen inte åka buss, så vi får se hur jag gör. Och jag är lite för mkt "en Hellberg" - vilket innebär att jag är för snål för att ta min egen bil dit :P Haha!
Men finns de inge annat sätt att ta sig än buss så tar jag fan saaben, jag tycker de är så mysigt och kul att köra bil :) Ska trotsa mina hellberg gener och skita i vad de kostar.

Anledningen till varför jag tänkt åka ner är för att jag behöver nya vinterridskor. Har bestämt mig för ett par som finns på Hööks, har bara inte bestämt mig för storlek än. Så de är första anledningen till varför jag ska åka ner, för att prova storleken på skorna. HA HA! Dumma jag.
Men då äre ju så att jag är sugen att åka ner för lite fler anledningar och tänkte att nu har jag tillräckligt med sånna för att ta tummen ur och åka.
Ska hälsa på mina kusiner, faster och Lelle.
Ska kolla in min kusins hus som han köpt tillsammans med sin tjej (som jag glömt namnet på).
Ska kika runt lite på birsta och även inne i stan :)
Ska nog köpa nått fint till Olivia också om jag hittar nått som är tillräckligt fint ;)

1 kommentar:

vanja sa...

sv; nej, för hon var redan klar när jag frågade... :( Men jag tänkte hjälpa på riktigt faktiskt!! (och det är ju trotts allt tanken som räknas ;))