tisdag 30 november 2010

olivia lakris och jag

Vi har de alla super bra!
Jag är beroende och avgudar min underbaraste prinsessa :) Varenda dag ser jag fram emot att få va med henne. Önskar jag kunde haft henne på gården så jag slapp fara iväg varje gång för att träffa henne, för det är mkt jag inte gillar med att ta sig dit. Listan kan göras lång. (Andra bilar, bilister som ej kan köra bil, andra trafikanter, korsningar där jag inte har företräde, väntan, måsta köra sakta, skrapa is på rutan som vägrar fara bort, hoppa in i en kall bil, slask, farthinder, iskall ratt osv)
Men de är hur som helst värt de när jag väl är där :) Fast jag kan inte låta bli att önska att hon kunde bott här i lägenheten med mig och Lakris. Haha!! :D
Vi kunde ha ridit till Ica och handlat, eller ridit hem till mamma och pappa och hälsat på, ridit till jobbet, till kompisar. Tänk vad mysigt de hade varit ändå :) Jag tycker då de!

Lakris han har varit hos mamma och pappa (mormor och morfar) medans jag jobbat natt nu förra veckan och nu i veckan. Jag tar hem honom så fort jag är ledig nån natt. Men eftersom både mamma och pappa va ledig förra veckan så fick jag inte ha honom hemma. Pappa tjatade ju så fort jag tänkte hämta hem honom. Eftersom jag inte orkar med att höra honom tjata hela tiden så fick dom ha Lakris större delen av veckan. Men men.. Mest synd om mig vare, Lakris har ju stört kul med "brorsan" Wilson och även Lukas såklart. Det är som lekstuga/dagis där :)

Inga kommentarer: