måndag 15 augusti 2011

en utmaning att minst sagt bita i

Har man dyra intressen så får man lov att jobba därefter....
Utmaningen för mig blir ju att ha råd med allt nu även då jag ska plugga!

Min plan är alltså:
Plugga heltid nere i Kramfors (18mil härifrån) och sova hos farmor de nätter jag kan, hon bor i Sollefteå ca 5 mil från Kramfors. Vissa dagar måste jag åka hem igen för att rida Olivia.
Jag kommer ha kvar lägenheten osv.
Jobba hade jag tänkt göra så mkt jag bara kan! Helst måndag, fredag, lördag och söndag eftersom jag är i skolan alla de andra dagarna.. Vi får se hur jag pallar!
Lakris ska jag ha själv de dagar jag är hemma i Umeå men de andra dagarna får jag antingen försöka ta med honom (?) eller om jag lämnar honom till Faw eller någon här uppe. Vi får se!
Inte nog med att betala för alla djur och "leksaker" osv så blir de ju förjäkla mkt bilkörande överallt!


Och ja juste jag glömde säga - min plan är att inte ta något som helst lån! :)
Önska mig lycka till ;)





Inga kommentarer: