söndag 21 augusti 2011

uppdatering "lastning"

Tror jag helt glömt berätta att nu för tiden så lastar jag i och ur Olivia helt själv - lätt som en plätt :)
Oftast har jag med mamma eller någon annan när jag ska fara iväg med Olivia någonstans, bara för att de alltid är bra att vara två OM något skulle hända. Typ punka eller nått längs vägen! :O
Men ibland måste man ju fara iväg själv och då jag gjort de så går de utan problem! :)
Olivia går snällt in som alltid, är övervänt för att få fara iväg på nå äventyr, och står som en prinsessa hela vägen. När de väl är dags att lasta ur så öppnar jag bak och hon står kvar och väntar tills jag säger "backa" (brukar alltid vänta i ett par sekunder tills jag säger de) och då backar hon sakta och säkert ur transporten. :)

Kul att hon har blivit så duktig! Har hört av hennes tidigare ägare att hon förut kastade sig ur osv. :) Skönt att de går åt rätt håll även i den här frågan :)

Inga kommentarer: