måndag 23 mars 2009

=)

På lördag kväll så lämnade jag Lakris en liten stund hos Britta. (det va tänkt att det bara skulle bli några timmar)
Jag skulle bara lämna honom där en stund på kvällen/natten och hämta honom sen igen.
Men när jag väl ringde för att höra om det va ok att jag kom och hämtade honom så fick jag inte göra det för Britta. För dom ville behålla honom tills söndag morgon så dom skulle hinna ut några svängar till i skogen för att busa. =) Hehe
Det va inte så mkt att göra då, självklart får dom ha honom även fast jag gärna hade fått sällskap av honom i sängen. =P
Men men..

Sen på söndag förmiddag så åkte jag iväg och red Cassius i Håkmark i det underbara vädret! =D
Det va så sjukt härligt!!
Hörde några skotrar som va ute och körde och önskade jag hade en så jag också hade kunnat ta en sväng med den. Men det kommer väl så småningom, hoppas jag =)

For sen vid 15-16 tiden och hämtade en jätte trött Lakris. Han hade fått busa jätte mycket så när jag kom vart han först alldeles upp i gasen och jätte glad men efter typ 3 minuter så låg han och sov vid mina fötter där jag stod och pratade med Britta. =) Hehe
I bilen påväg hem så sov han hela vägen.. Ville inte hoppa ut när vi va framme, kissade påvägen in och sen bar jag ner honom till min säng och där sov han ända till mamma och pappa kom hem kl 20. =P
Han va JÄTTE trött! Hehe.. =)

Ska snart iväg med Maria och köpa lite grejer, bl.a mat till Lakris =)

Inga kommentarer: